carolinharnesund.blogg.se

Bor i ett rött litet torp på ett berg mitt i dom Västgötska skogarna. Lever ett lugnt & stilla liv med mina djur. 🌲🌾

Äntligen höst. 🍁

Publicerad 2017-09-12 19:15:04 i Lantliv,

Jag har ju insett att någon bloggare blir jag nog aldrig. Tänkte ändå när jag väl är inne berätta om min helg. Jag har ju ett underbart tjejgäng jag umgås med. Nästan lite som en extrafamilj. I helgen gifte sig vår Anette med sin Anton. 💕


Jag har nog aldrig förstått grejen med bröllop förr men nu har jag nog vänt. Det var så otroligt fint att få vara med & fira deras dag. 


Dom var så otroligt fina i kyrkan. Jag skulle försöka ta bilder men jag såg knappt ingenting för alla tårar som bara vällde upp hela tiden. 


Efter bröllopet bar det vidare till en tvättäkta logfest av allra bästa sort. 🙌🏻 



Så otroligt mysigt bröllop. Och så mycket Anette & Anton. Troligtvis världens sötaste par. 


Jag brukar alltid säga att dansgolvet är till för dom som inte har råd att stå i baren. Den här kvällen var jag med i både ett spex ihop med tjejerna i gänget, och tillbringade en hel del tid på dansgolvet. Än ovanligare än att jag är på dansgolvet är att Andreas är det. Jag hade faktiskt honom med mig en stund. Han brukar bara gilla tryckarna. 😏 

Så jäkla kul dag & bra fest. Vi trillade in hemma runt halv 5-snåret. Vi som skulle hem tidigt eftersom jag hade en extratid med hovslagaren på söndagen. 

Ända sen i söndags har jag gått runt & nynnat på en låt sen bröllopet.. Idag kopplade jag vilken. Edel guys - I Tyrolen. Jag har haft bättre låtar på hjärnan men är det logfest så är det! 🙌🏻

Jag kommer leva länge på den här helgen. ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela