carolinharnesund.blogg.se

Bor i ett rött litet torp på ett berg mitt i dom Västgötska skogarna. Lever ett lugnt & stilla liv med mina djur. 🌲🌾

En jobbnatt & fyra flaskor välling senare..

Publicerad 2016-04-09 10:33:02 i Allmänt,

Ännu en jobbnatt är över. Lite självinsikt har jag och jag inser ju att jag inte liknar någon daggfrisk nyponros på morgonen efter jobbet när jag kommer inhasandes med en nappflaska i varje ficka.. Men jag tycker kanske att Arv överdriver lite i sin reaktion. 😳


Eller så är det precis så han känner. 😅

55 hönor, 3 hundar, 2 kaniner, 2 katter, 2 & 1/2 häst, 1 skalare & 4 ålar, 25 lamm & 16 får har fått frukost. En styck sambo har fått kaffe. Jag är nog helt klart redo för sängen. 💙 

Övervägde noga.. Men en halvtimmes sömn fick svika på foten och nu är sängen renbäddad & jag unnade mig en dusch. Jag har en London i knävecket och vi kommer lätt sova som kungligheter ett par timmar. ☁️✨ 

Jag tackar för mig & säger godnatt, ni andra får ha en fin lördag! 💙💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela